Alla inlägg under september 2011

Av Jacqueline - 4 september 2011 20:25

Japp japp då var jag nästan klar med omklädnad av Lykkes Brio sitty!! Lykke älskar prickarna o jag tyckte den blev fin!! =)


 

Av Jacqueline - 4 september 2011 18:07

Idag har d varit en helt vanlig Söndag..........bullfrukost med massa pålägg mm , jag fick då hålla mig till min fil med krossade linfrön......oxå gott men oj vad jag skulle kunna äta bullar oxå!!! =)


Tilda åkte på kalas hos en klasskompis, Emil åkte till Ystad o jag o Lykke gick till Boan för att handla en ny nål till symaskinen.........så jag kan sy ihop klädslen till Lykkes vagn.....!!!! =)  


Annars en lung dag o en varm dag.....helt underbar väder har d varit'!!! Lite promenad på oxå!!  Nu ikväll skall jag putsa fönsterna om inte regnet hinner före.......tyvärr annars får d bli imorgon.


Jag fick ny vaxduk idag...........ett rosa med stora vita prickar o ett lite romantiskt vitt med massa rosa rosor!! Kanon fina!! Så e du sugen på en haklapp hör av dig till mig via mejl eller kommentar här.......kolla även min syblogg.....www.jamsdesign.blogg.se    


POK

Av Jacqueline - 3 september 2011 19:26

Idag har vi eller.....Emil har målat runt hela huset, kupa o klippt syren häcken!! WOW vilket lyft för huset.....så nu är d bara fönster upp som skall målas!! =)

   

Tilda tyckte liften var en rolig sak...........Att få åka 15 meter upp i luften rörde inte henne ett dugg.............d var bara roligt!! En gång till??? =)

   

Jag köpte blommor för 1 kr styck o köpte 20 stycken så jag kunde plantera om lite i våra krukor ute!!! D blev så fint!!


Kvällen avslutades med Pizza o nu mys i soffan med lördagsgodis o tv.............Imorgon blir d nog lite målning till, hoppas på fint väder tar vi nog en långpromenad!!!


Hoppas ni fått en fin helg!! POK

Ovido - Quiz & Flashcards