Alla inlägg under augusti 2012

Av Jacqueline - 29 augusti 2012 19:55

Då damp lite tyg ner i brevlådan idag!!! =) kunde inte bärja mig så satte igång direkt med en liten mösstillverknimg!! Blev fem mössor ikväll!! En mamma/son matchning i grönt med stjärnor, lila med rosa stjärnor till Lykke o hennes kompis o en röd med ränder till Tilda!! D lär bli fler mössor av andra fina.tyger =)

Nu skall jag krypa ner i soffan!!! Pok

Av Jacqueline - 22 augusti 2012 20:06

Idag var första.skoldagen på länge för Tilda.....med mycket spänning o förväntan i kroppen startade hon en kläd,hår,örhängen o skor process som varade från tisdag middag till i morse....damen hade svårt att bestämma vad hon skulle ha på sig o vad som matcha mm.....hon e bara så jäkla goo!! =) d slutade iallafall bra, hon var nöjd med fjäder örhänge i ena örat, sandaler, o en håruppsättning med en dounat!!! 3dje klass är en stor grej.....störst på lågstadiet!!! Nytt fritids med dom stora barnen.
Nu har livet börjat igen...upp på morgonen för skola o dagis, kan vara.skönt med lite rutiner!! Nu hoppas jag bara att mina saker ordnar sig oxå så jag kan få komma in i samma ruller som dom andra!!

Av Jacqueline - 16 augusti 2012 16:27

Dagen börja med att lämna Lykke på dagis!! Oj vad glad hon blev!! =) åt en snabb frukost hos Emilia o noha o sen gick jag till kathis!! Mys med katterNa och sen en runda på byn, lunch på thai och ett besök på röda korset där dom reade ut allt till halva reapriset!! Hittade en gunga från ikea......jag o kathis försökte mecka ihop den utan beskrivning!! Sluta med att Emil kom hem i vi fick reda på att det var en garderob........oj smarta vi!! Men en garderob till mina tyger blev kanon!!

Av Jacqueline - 1 augusti 2012 09:29

Igår blev d mys o pyssel!! F regnade en del på förmiddagen så vi satt runt bordet o gjorde olika saker.....Lykke lekte med lera, jag pyssla med ett kakfat o Emil pilla på datorn!!

Långpromenad på eftermiddagen.när solen kom fram!! På kvällen fick vi kaffe besök av Evelina, Richard, Rasmus,Amalia!!!

Pok

Ovido - Quiz & Flashcards