Alla inlägg under september 2012

Av Jacqueline - 16 september 2012 19:22

Helgen har varit toppen!! För att vara totalt oplanerad här den bara kommit med bra saker!!

Igår var vi på öppethus/igelkottens jubileums dag.....där hoppade vi hoppborg, fick glass av clownen, blev ansikte målad, såg på dockteater och fikade på korv m bröd o sen tårta!!

Påväg hem delade vi på oss.....Emil o Lykke gick hem o jag gick till sporthallen för att ha inskrivning med mitt nya lag.....ja jag skall börja träna ett flick lag i handboll för Tomelilla if, skall bli dö skoj!! Kom inte jätte många men på fredag mellan 17-18 är d träning o då hoppas vi på fler!! =)

Efter kvällsmaten tog vi cyklarna i styrde mot tryde för ett besök hos familjen Eldh/Hallgren.....kaffe o massa prat o en glutt på deras ny tapetserade vardagsrum!! Kommer bli jättefint!!



Idag fick jag sovmorgon......härligt!! Mys frukost ytan stress!! I pyjamasen ligger jag i soffan o ser att d e Vollsjö marknad......wiho kanske inte ofta kan åker dir men en dag som denna åkte vi dit ned Linn o Miller för att se på brandbilar, äta marknads nougat, våfflor o åka karusell.......sist men inte minst att titta på alla roliga människor!! Underbart härlig dag utan stress, tvång med många härliga skratt!!! Kvällsmaten intog vi på simrishamnsvägen....kycklinggryta med ett glas vitt vin!! Inne o ute lek
Sen blev d hemfärd på cyklarna genom ett soligt men kallt Tomelilla!! Nu blir d soffhäng, imorgon väntar en ny vecka!! Pok

Av Jacqueline - 9 september 2012 20:14

Idag fick vi tacka o buga för en trevlig eftermiddag/kväll i Skurup o bege oss hem.....!!! Lykke fick sin loppis cykel färdig o Tilda började sälja jultidningar!!

Jag blev sy sugen o d resulterade i ett par baggy byxor, långärmad tröja!! Blev jätte nöjd!! =) hoppas ni haft en härlig helg!! Nu börjar en ny vecka med pluggande, tränande o tid med familjen!! Snart börjar mindfulness kursen jag skall gå på oxå!! D skall bli spännande!!

Pok

Av Jacqueline - 8 september 2012 18:56

Härlig förmiddag nere i husvagnen för ttömning......tråkigt att säsongen är över men vi längtar redan efter nästa år!!!

Mot Skurup för kräftskiva med min underbara familj! Våra älskade barn o lånet barnet flickornas kusin!!

Pok

Ovido - Quiz & Flashcards