Alla inlägg under maj 2014

Av Jacqueline - 11 maj 2014 09:28

10 maj, min Födelsedag!! Hade en lugn o findag med min familj, tog en googla men min fina vän som även är min granne, tjusiga tulpaner fick jag av dom!!! och på kvällen blev d grillkväll med 2 fina vänner o deras familjer!! Jag fick blommor och en good tårta av dom!!! Av mina <3 an fick jag en elektrisk fotfil från schol!!! Den var jättebra o min nya favorit!!!

Tackar alla som gratulerat min på sms, telefonsamtal, på fb och personligen!!!

Tack igen!!! Ha en fin söndag!!!

Av Jacqueline - 9 maj 2014 17:12

Då var d maj och året bara fortsätter att springa iväg!! Ljuvligt väder växlar med tråkigt skit väder!! Men hos oss lyse d varje dag då vi nu ska bli föräldrar på nytt i oktober!! Idag går jag in i vecka 17 och har fått höra familjens nya tillskott hjärtslag! Det är så härligt o höra efter att ha gått o tvivlat i omgångar!!

Så ikväll firar vi med thaimat, färgning av håret och godis!! Imorgon blir d nog lite shopping imalmö. Ha en fin helg alla!!

Ovido - Quiz & Flashcards