Alla inlägg under december 2013

Av Jacqueline - 28 december 2013 22:55

Jaha då var sett tag sen jag skrev igen......julen är nu över o den har varit super fin!! :-) barnen är glada över julklapparna dom fick o jag är oxå glad för mina!!
Denna helgen har varit helt underbar, spenderade någon timme hos min fina kusin o hennes familj i Arlöv på fredagen o sen bar d av mot Malmö o träffa min syster!! Lämnade barnen hos henne o sen tog jag i Emil oss ut till Slagthuset o såg kal p dal!! Vilken föreställning vilket ös!! Skulle lätt se den igen!!
Nu ligger jag på soffan hos syster, barnen sover efter en heldag på emporia med shopping!! Hittade ett par boots o 1 par träningsskor, 3par tröjor!! Emil shoppa snygga kläder o även tjejerna!! God sen lunch på emporia slutade med "kvällsmat" 18,30 som var ost, kex o champagne!! Kan d bli bättre!! Sen blev d litet mini spa!! Nu film o godis!! ;-)

Njuter av att vara iväg o leva ett annat liv än hemma! Men imorgon är vi tillbaka o jag ska jobba på måndag!!! Sen ser vi fram emot nyår!!

Pok

Ovido - Quiz & Flashcards