Alla inlägg under februari 2012

Av Jacqueline - 15 februari 2012 08:48

         

               

 
Av Jacqueline - 2 februari 2012 18:03

Veckorna går fort...........snön har kommit o ljuset oxå.....härligt fast d e kallt som attan!!


Helgen som var blev jag övermodigt flitig o gick upp för att träna Core på lördagsmorgonen.......härlig o roligt pass men oj vilken träningsverk jag har haft!! Skönt o känna att man lever!!

Serare hade vi en trevlig dag i Sjöbo hos Martin, viking o emelie........Tacoskväll med sällskapsspel o twister o jag kan tala om att Core o Twister är en jättedålig kombo..........ajajaj!!!

               

Häromdagen hade vi besök av Camilla o Isabella.......underbart väder!! =) Dom tog dockvagnarna o gick till Lekplatsen med dockerna!! =) Dessa undebara töser!!

       


Stora delen av Veckan har handlat om min nervösitet inför dagens terapi hos Love It.........HyposyntesTerapi........Skit nervös o skit rädd för vad som skulle komma, men idag har jag varit där o OJ säger jag bara......kommer lätt göra detta igen..........med eller utan jobb för min PÅ......Rekomenderar detta till er alla o avsätt problem elleer ej......kanske bara som en rensning.......superskönt!! Så kom ihåg Love It o goggla.........!!!! =) www.loveit.se   


Imorgon är d städ o lek dag..........eventullet lite tid bakom symaskinen oxå!! Har en bröllopsklänning o tärne klänning som skall sys!!!



Ovido - Quiz & Flashcards