Alla inlägg under oktober 2012

Av Jacqueline - 30 oktober 2012 16:34

Ja nu har jag fått nog av alla dessa extra kilon och började ta tag i det igår.........d går bra och jag tror jag skall börja blogga om det fast inte på denna utan jag kommer starta en ny........


Hoppas nni följer mig där oxå!! =)

pok

Av Jacqueline - 16 oktober 2012 18:41

Veckorna går fort när man jobbar lite.....pluggar lite o när d börjar bli mörkare....!!! Efter att ha varit hemma så länge är d super skönt att jobba o få ett annan syn på livet än att sitta hemma o göra samma saker varje dag....som typ inget då energin försvann helt men nu är jag mer motiverad till saker o huset är alltid fint!!

Helgen ägnade vi i Helsingborg hos min bror, hans fina Anna o deras pojke o Lykkes kusin Morris!! =)

Pok

Av Jacqueline - 16 oktober 2012 18:41

Veckorna går fort när man jobbar lite.....pluggar lite o när d börjar bli mörkare....!!! Efter att ha varit hemma så länge är d super skönt att jobba o få ett annan syn på livet än att sitta hemma o göra samma saker varje dag....som typ inget då energin försvann helt men nu är jag mer motiverad till saker o huset är alltid fint!!

Helgen ägnade vi i Helsingborg hos min bror, hans fina Anna o deras pojke o Lykkes kusin Morris!! =)

Pok

=)

Av Jacqueline - 7 oktober 2012 22:29

Veckan som var gick precis lika fort som dom andra veckorna. Helgen lika så......begravning, mys i Skurup och höst promenader har den innehållt!! Jo jag o Tilda har klippt oss oxå! D tackar vi kära Hanna för! =) annars har d varit toppen, familjen samlad o vi mår som bäst!! Imorgon ny vecka och några dagars jobb på västervångens förskola, jag har en tenta i etik oxå.....d kommer gå bra!!!

Hoppas ni haft en fin helg! Pok

=)

Av Jacqueline - 7 oktober 2012 22:29

Veckan som var gick precis lika fort som dom andra veckorna. Helgen lika så......begravning, mys i Skurup och höst promenader har den innehållt!! Jo jag o Tilda har klippt oss oxå! D tackar vi kära Hanna för! =) annars har d varit toppen, familjen samlad o vi mår som bäst!! Imorgon ny vecka och några dagars jobb på västervångens förskola, jag har en tenta i etik oxå.....d kommer gå bra!!!

Hoppas ni haft en fin helg! Pok

=)

Av Jacqueline - 7 oktober 2012 22:29

Veckan som var gick precis lika fort som dom andra veckorna. Helgen lika så......begravning, mys i Skurup och höst promenader har den innehållt!! Jo jag o Tilda har klippt oss oxå! D tackar vi kära Hanna för! =) annars har d varit toppen, familjen samlad o vi mår som bäst!! Imorgon ny vecka och några dagars jobb på västervångens förskola, jag har en tenta i etik oxå.....d kommer gå bra!!!

Hoppas ni haft en fin helg! Pok

=)

Av Jacqueline - 7 oktober 2012 22:29

Veckan som var gick precis lika fort som dom andra veckorna. Helgen lika så......begravning, mys i Skurup och höst promenader har den innehållt!! Jo jag o Tilda har klippt oss oxå! D tackar vi kära Hanna för! =) annars har d varit toppen, familjen samlad o vi mår som bäst!! Imorgon ny vecka och några dagars jobb på västervångens förskola, jag har en tenta i etik oxå.....d kommer gå bra!!!

Hoppas ni haft en fin helg! Pok

=)

Av Jacqueline - 7 oktober 2012 22:29

Veckan som var gick precis lika fort som dom andra veckorna. Helgen lika så......begravning, mys i Skurup och höst promenader har den innehållt!! Jo jag o Tilda har klippt oss oxå! D tackar vi kära Hanna för! =) annars har d varit toppen, familjen samlad o vi mår som bäst!! Imorgon ny vecka och några dagars jobb på västervångens förskola, jag har en tenta i etik oxå.....d kommer gå bra!!!

Hoppas ni haft en fin helg! Pok

Ovido - Quiz & Flashcards