Alla inlägg under maj 2016

Av Jacqueline - 17 maj 2016 14:47

Efter att ha varit på vc i dag är vi tillbaka på ruta ett igen, inte karpaltunnelsyndrom som dom trodde igår. Proverna var bra, väntar på dom reumatiska proverna nu bara.

Så slutresultatet är att jag kommer bli skickad på ultraljud och elektro röntgen för att få hundra procent svar på vilken syndrom d e jag har, karpaltunnelnsyndrom, guyons syndrom eller ulnaris kompression.

Hoppas verkligen att detta hår fort för jag har ont o fick ingen kortisonspruta idag då dom inte vågar lägga d vid den nerven dom tror d är för d e för nära en blodådra.

Hej o hå!

Av Jacqueline - 17 maj 2016 11:21

Efter att haft ont i händerna och svullnat upp i armarna o händerna blev d en resa som var hyfsat snabb in till Ystad sjukhus igår där kom eventuellt konstaterade att jag hade karpaltunnelsyndrom i båda händerna.....

Idag ska jag få kortison och svar på mina prover jag lämnade igår om varför jag svullnar!

Så jävla tråkigt att sen i söndag inte kunna göra ett skit! Ni som känner mig vet att jag är hyffsat rastlös och vill gärna vara kreativ och att gå hemma o inte kunna använda händerna fullt ut är kaos i min värld! Jag blir trött o otrevlig och lägg då på en del smärta mm så har ni mig i ett nötskal just nu!!

Hoppas på att allt löser sig till d bästa o d gärna fort!
Ha en fin dag alla!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards