Alla inlägg under april 2015

Av Jacqueline - 23 april 2015 23:13

Nu är d vår d kan ingen ta ifrån oss nu! solen skiner och d e.ljust länge på kvällarna!!!

Dagarna gå i fullfart! Denna vecka har Emil varit på kurs i Höör och kommit hem sent sp jag har fått planera och laga maten.....vill då tillägga att jag aldrig annars lagar mat utan Emil tycker om d så han gör d mer än gärna!! ? För att då imponerande på tjejerna blev d fläskpannkaka i måndags d gillades , gjorde en kycklinggryta med pasta på tisdagen.....lykke uttryckte att d luktade ljuvligt mwn d smakade inte Så gott och där höll väll tilda med !! Onsdag blev d makaroner och kalkonköttbullar och torsdag rester!! Phu jag klarade det trots lite kaos i tisdags !!
Harry har varit en gnällig kille oxå....fick feber i dag så vi hoppas på tänder och inte på mer sjukdomar !!

Imorgon Är d fredag och jag o lykke .Harry ska ta en sväng på bo.ohlsson ! Får beaök av min kära vän och hennes barn oxå!! ?

Beställde skor till Harry idag!! Nä han kan inte gå mm men ser så dumt ut i vagnen med bara strumpor .......dessa snyggingarna blev det !!


Alla sover gott.nu och jag har spring i benen känns d som!! Men blir väll till och försöka sova och hoppas på att natten blir lugn!

Hälsade på mitt gamla jobb oxå idag och jag saknar dom massor!! Ni är fina!! Hoppas på att komma tillbaka!! Om jag inte bestämmer mig för att läsa..........

Pok

Av Jacqueline - 15 april 2015 23:00

Nu e vi inne på en ny vecka och jag är lite dålig! ? låter som en kråka och hosta......bhaaaa drygt!! vi som ska ha kalas på söndag för lykke med släckten!!!

Nu har jag börjat att får igång min lust till att sy så denna vecka har det blivit :
# vimplar till Harrys blivande rum
# en förvaringskorg till Harrys blivande rum
# mössa till lykke med tryck och rosette

? god natt

Av Jacqueline - 7 april 2015 19:14

Snabbare än snabbast har livet gått awn dagen då vi fick på att våra flickor ? skulle bli storasystrar och till en lillebror!!! Lyckan är totalt!! ?

Harry föddes den 30/10- 2014, hyffsat stor kille på 4100g och 53 cm lång.

Sen kom hösten och "Vintern" den utan snö.......julen susade förbi och vips så va d nytt år 2015 och vi var en familj på 5 med ett nytt år framför oss!!

Våren kommer så sakta så sakra men d börjar bli finare väder och då kan man äntligen vara ute mycket!!! Älskar när solen lyser i ansiktet och man blir helt varm!! Bara bra saker som vi ser framemot nu!! Första saken är imorron då vår fina Lykke fyller hela 5 år!! Hej o hå vad tiden går!!

Hoppas på att vara igång igen med att skriva!!! ?

Ovido - Quiz & Flashcards