Direktlänk till inlägg 3 april 2016

familjehelg

Av Jacqueline - 3 april 2016 21:33

Helgen spenderade vi i Malmö hos min syster och Broderick ihop med mina föräldrar och min ena bror och hans Ulrika!!

Killarna tog till öl och whiskey mässan och provsmakning medans vi tjejer och barnen gick på en härlig långrunda i limhamn, lekplatser,småbåtshamnen, vatten,vind,lycka och massa kärlek ?

Vi njöt och avslutade vår promenad på burgerking för att fylla på barnens magar då kvällen Blir lång eftersom vi har en restaurang tid 18.30 på restaurang Kalk som ligger precis vi kalkbrottet i limhamn! Fint trevligt, ok mat och pluset från lykke var att dom hade ett lekrummet med massa leksaker! Mätta o belåtna tog vi en runda till utsiktsplatsen till kalkbrottet Och tittade ut över det!!

Jag fick oxå ett litet utlopp för min nyfikenhet och d blev lyckat!! :-P

Promenaden hem var fylld av skratt och berättelser jag har alltid så trevligt bär vi ses allihopa! Ni e icke kloka någonstans!! ?

Haft lekplatshäng med min syster och barnen idag!!! Innan vi åkte tillbaka hem igen!! D e fan kul o träffa er alla men så skönt att komma hem oxå!!

Ny vecka och kanske lite jobb.....vem vet! ? ?

 
 
Ingen bild

Lillasyster

3 april 2016 22:44

Det är alltid lika underbart roligt och mysigt att ha er här ❤️

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jacqueline - 17 maj 2016 14:47

Efter att ha varit på vc i dag är vi tillbaka på ruta ett igen, inte karpaltunnelsyndrom som dom trodde igår. Proverna var bra, väntar på dom reumatiska proverna nu bara. Så slutresultatet är att jag kommer bli skickad på ultraljud och elektro ...

Av Jacqueline - 17 maj 2016 11:21

Efter att haft ont i händerna och svullnat upp i armarna o händerna blev d en resa som var hyfsat snabb in till Ystad sjukhus igår där kom eventuellt konstaterade att jag hade karpaltunnelsyndrom i båda händerna..... Idag ska jag få kortison och ...

Av Jacqueline - 8 april 2016 23:09

Och kl 02,46 föddes det en liten liten flicka 2790g den 8 april som d var planerat enligt bf. Lyckan att få hålla denna lilla människa i sin famn, att se hennes underbara pappa gråta av glädje och denna oförklarligt konstiga fantastiska känsla s...

Av Jacqueline - 7 april 2016 21:43

För 6 år sedan idag precis nu runt 22 tiden var jag nog den tröttaste och argaste på hela ystad sjukhus.....ingen sömn på 3 dygn och en lååång dragen förlossning och en envis barnmorska var en dålig combo just då men jag visste ju inte då att om bara...

Av Jacqueline - 4 april 2016 22:00


Dom flesta som känner mig och emil vet om att jag väldigt sällan lagar mat utan d gör min sambo emil!! Lyx enligt många och även enligt mig men emil tycker om att laga mat och gör d aå gärna så varför ska jag då göra d som tycker d mest är drygt........

Ovido - Quiz & Flashcards