Alla inlägg under juli 2012

Av Jacqueline - 29 juli 2012 17:12

Kvällen igår var super trevlig.....töserna o jag somnade som stockar!! =)

Ett litet adjö på morgon kvisten till Henning som tog bussen till Oslo, sen frukost och förberedelser inför en dag ute på stan.....först en runda till folkets park o tropicariet för att se på ormar, ödlor och apor. Mycket trevligt ställe!! Lite sen lunch på Burger King och sen en runda på triangeln där Tilda shoppade loss på h&m och ur&penn =) kaffe hos fina syster och nu bär.d hem mot Tomelilla........imorgon är d kort jobb dag, hoppas på fint väder!! Pok

Av Jacqueline - 28 juli 2012 21:29

Efter ett kort arbetspass packade vi väskorna och åkte till syster o Henning i Malmö.......där träffade vi min farbror, min storebror bror, hans Anna och min brorson Morris som är 1 månad yngre än Lykke......=) grillning och vindrickning på deras bakgård mes massa lek för barnen!! Härligt att träffa mina nära och kära som jag tyvärr inte träffar så ofta men nu är d nya tag.....!!! Nu är d kvällsmys....o imorgon tar vi nog en runda på stan o folkets park!! Pok

Av Jacqueline - 27 juli 2012 16:20

Då var marknaden gjord!! Ömma fötter men en glad Lykke som åkt karusell och en mamma o pappa som shoppat bikini o skjortor o shorts på team Sportia!! =)

Nu hem o hämta stora tjejen som helldre vill leka med kompis istället för marknad, kvällsmat och njuta i trädgården!! Imorgon e d jobb som gäller!!

Av Jacqueline - 27 juli 2012 13:52

Efter en varm förmiddag tar vi nu bilen mot krämarmarknaden i Simrishamn.....Lykke vill så gärna åka karuseller men sist var hin jätte rädd så vi får väll se hur d blir......idag testar jag oxå mina nya hög klakade skor som jag köpte så billigt.....frågan e om jag kan komma överrens med dom är ju inte super van att gå i sånna skor!

Ovido - Quiz & Flashcards