Alla inlägg under november 2012

Av Jacqueline - 20 november 2012 22:33

Jo så e d!! Denna vecka gör vi en test på linas matkasse o den började bra!!! Mandelspåns gratinerad torsk med potatismos och äpplesallad!! D var gott!!

Igår upptäckte vi att Elvis (katten) var svullen på ena halvan av huvudet och ögat. Han har varit trött och vi har skött han som en liten bebis!! Bortskämd katt minsann!! Idag kom jag hem o då möts jag av en helt ner blodad katt. Ansiktet var fullt med blod o eventuellt lite var.......han ville inte att jag rörde när jag försökte torka bort d! Veterinär samtal o sen bestämde vi att tvätta o avvakta till morgondagen! Hoppas han blir bättre!!

Nu har jag börjat på min näst sista kurs i den heter rehabiliteringen/habilitering o d e ett ämne jag brinner för då d ska bli kul!!! Jag har även sökt en del jobb o hoppas på ett vik någonstans så jag slipper gå hemma och dra.........

Pok

Av Jacqueline - 20 november 2012 22:33

Jo så e d!! Denna vecka gör vi en test på linas matkasse o den började bra!!! Mandelspåns gratinerad torsk med potatismos och äpplesallad!! D var gott!!

Igår upptäckte vi att Elvis (katten) var svullen på ena halvan av huvudet och ögat. Han har varit trött och vi har skött han som en liten bebis!! Bortskämd katt minsann!! Idag kom jag hem o då möts jag av en helt ner blodad katt. Ansiktet var fullt med blod o eventuellt lite var.......han ville inte att jag rörde när jag försökte torka bort d! Veterinär samtal o sen bestämde vi att tvätta o avvakta till morgondagen! Hoppas han blir bättre!!

Nu har jag börjat på min näst sista kurs i den heter rehabiliteringen/habilitering o d e ett ämne jag brinner för då d ska bli kul!!! Jag har även sökt en del jobb o hoppas på ett vik någonstans så jag slipper gå hemma och dra.........

Pok

Ovido - Quiz & Flashcards