Direktlänk till inlägg 2 oktober 2011

oggen b

Av Jacqueline - 2 oktober 2011 10:17

Då var Bloggen bortglömd igen.............Tur jag har Svärmor Lotta som påminner mig när hon vill lösa!! =)


Sommaren kom igen denna vecka o d e underbart med sol o värme........!!! fina träffar med vänner o mycket att göra ute!! Helgen har varit kanon, Fredagen blev en kväll med familjen Morén (Annica, Ellen o Måns) för tacokväll o godis!! =) Tilda blev kvar för att sovaöver med bästisen o vi åkte hem.............Många fina skratt o helt underbart glada barn.......Lykke fick agera modell till ellens alla dockkläder.....o d gjorde hon gärna..............

     


Lördagen var ännu en dag med underbart väder........vi tog en runda till Boan för attt handla födelsedagspresent till Oliver ( tildas kusin)...........till lunch hade vi Tilda o familje Morén hemma för lite mat o sen tog Emil barnen o jag o Annica åkte till Skönehts o Hälsomässa på Tingvalla..............60 utställare med massa spännande att erbjuda................Vi plockade en hel del visitkort o blanketter......pratade lite med Anette från LOVE IT , www.loveit.se. Där jag eventuellt skall testa på Hyposyntesterapi........spännande!!! =)

Vi avnjöt en mysig fika under träden o sen åkte vi hem...................I solen satt Emil o lotta o njöt.....barnen lekte i trädgården!!! =) Vi blåste såpbubblor mm.

 

Kvällen blev ett resturangbesök o sen till godis affären för att handla lördagsgodis!! Mys o bus i soffan till Fångarna på fortet .....sen kraschade vi allihopa..............

   

Inte lika fint väder idag......dimmigt o tråkigt, men vad gör d........vi åker till Eko-hallen för shopping o sen till Sölvesborg för födelsekalas hos Oliver!!! =)


Sen har helgen gått o ny vecka skall påbörjas.........jag har bestämmt mig att jag skall sy en del haklappar som jag fått på beställning o kanske Lykkes Onepice!!!


Hoppas er helg har varit lika trevlig som vår!!! POK

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jacqueline - 17 maj 2016 14:47

Efter att ha varit på vc i dag är vi tillbaka på ruta ett igen, inte karpaltunnelsyndrom som dom trodde igår. Proverna var bra, väntar på dom reumatiska proverna nu bara. Så slutresultatet är att jag kommer bli skickad på ultraljud och elektro ...

Av Jacqueline - 17 maj 2016 11:21

Efter att haft ont i händerna och svullnat upp i armarna o händerna blev d en resa som var hyfsat snabb in till Ystad sjukhus igår där kom eventuellt konstaterade att jag hade karpaltunnelsyndrom i båda händerna..... Idag ska jag få kortison och ...

Av Jacqueline - 8 april 2016 23:09

Och kl 02,46 föddes det en liten liten flicka 2790g den 8 april som d var planerat enligt bf. Lyckan att få hålla denna lilla människa i sin famn, att se hennes underbara pappa gråta av glädje och denna oförklarligt konstiga fantastiska känsla s...

Av Jacqueline - 7 april 2016 21:43

För 6 år sedan idag precis nu runt 22 tiden var jag nog den tröttaste och argaste på hela ystad sjukhus.....ingen sömn på 3 dygn och en lååång dragen förlossning och en envis barnmorska var en dålig combo just då men jag visste ju inte då att om bara...

Av Jacqueline - 4 april 2016 22:00


Dom flesta som känner mig och emil vet om att jag väldigt sällan lagar mat utan d gör min sambo emil!! Lyx enligt många och även enligt mig men emil tycker om att laga mat och gör d aå gärna så varför ska jag då göra d som tycker d mest är drygt........

Ovido - Quiz & Flashcards