Alla inlägg den 14 oktober 2013

Av Jacqueline - 14 oktober 2013 20:25

Igår var dagen grå heela dagen.......... :( då satte pyssel jag igång....,jag o Lykke plockade löv o granris o lite kottar stenar mm i regnet!! Sen tog vi oss an matbordet i vardagsrummet o pysslade på!! Lykke gjorde en fin tavla o jag gjorde lite löv rosor av lönnblad!! Dom blev så fina!!

Sen gjorde jag även en hjärtkrans med vanlig ståltråd.... Den blev lite för klen men fin att titta på!!

Idag var en ny måndag med mörkt morgon men sen ljusnande d o d blev en underbar dag med sol o härligt väder......har fått nya besked om mitt jobb o har iallafall fram till årsskiftet!! Skönt o veta!!

Idag är även önskelistorna skrivna av tjejerna o snart dax att börja köpa julklappar!! Blir enkelt o lätt i år med julklapparna!!

Trevlig kväll

Ovido - Quiz & Flashcards