Alla inlägg den 28 september 2015

Av Jacqueline - 28 september 2015 21:31

Jag är så lycklig att jag har min fina familj som jag kan lita på i vått och torrt!! Mina underbara barn som jag kan titta på och tänka att dom är en del av mig!! Mina fina vänner som gör mina gråa dagar ljusa och som jag alltid kommer stå vid deras sida!! ???

Av Jacqueline - 28 september 2015 13:59

Då var d måndag och ännu en solig o varm dag!! Vaknar upp o känner mig förkyld o halsont, går av sängen och då möts jag av en trött lykke som hostar ut lungorna typ och känns varm.....så hemma dag idag.....

Jag har suttit och vikt lite pompoms för att testa och nu i eftermiddag är vi ute och jag börjar på ett nytt projekt!! Flickornas sovrum tänker jag ska få sig en omgång!! Tilda ska få en ny säng och jag tänkte göra en gavel till henne, återstår dock o se om hon godkänner de när hon kommer hem så gör inte så mycket nu mer än att skruvar ut skruvar och planerar!!

Ovido - Quiz & Flashcards