Alla inlägg den 18 november 2011

Av Jacqueline - 18 november 2011 08:52

Jaha då var denna veckan oxå snart över, d går så fort!! Var så förhoppnings full i veckan men d sänkte mig rätt fort, blev inget vikariat tyvärr!! Men nya tag!! I förrgår kräkte Lykke när vi var påväg till dagis, den dagen stod i tvättmaskinens tecken!! Overall o 2 uppsättningar kläder + en massa annat, usch stackars liten, men mellan alla tråkigheter tyckte hon allt var toppen, lekte o var jätte glad, barn är minnsan konstiga ibland!! :-) Skulle blivit en runda till Malmö i helgen för lite shopping till haklapparna o lite julklappar!! Men vi skall fixa d mesta på ovanvåningen istället!! Julklapparna kan vänta!! Rummet där uppe skall vara klart till julafton då vi skall ha hela tjocka släckten här!!! Super trevligt!!Igår köpte jag en ny virknål o nya garner o sen satte jag mig i soffan, virkade mormorsruta o d gick skit bra!! Kommer bli en stor ruta! Med färgerna vit,grå,grön!!! :-) Fredag idag då, inget planerat för mig o Lykke, blir nog lite undanplock nu på förmiddagen! Sen får vi gå ut o leka lite men vart vi hamnar vet jag inte!!Ha en fin dag!! POK

Ovido - Quiz & Flashcards