Alla inlägg den 27 november 2011

Av Jacqueline - 27 november 2011 09:02

Nu sitter jag i Skurup vid Christers dator, alla sover förutom jag o Flickorna, dom ser på tv:n.

Igår pysslade vi hemma, emil målade klart ovanvåningen o jag o tilda plockade ner studsmattan för vinterförvaring!! ´=)


Vi packade bilen för att sen bege oss till Skurup. Vi hade en jätte trevlig kväll där mamma o christer bjöd på gravad fläskfile med pressad potatis o en sås som inte var från denna värld............underbart goood!!! =) mycket mys med flickorna, pyssel, målning, armbandstillverkning och sång!! efter en god efterrätt Creme brulé så tog vi en runda Rappa kalja, mycket skratt o fina ideer!!

   

D bästa med denna kväll är min fina present jag fick av min underbara syster............DEN FINA COKTAIL KLÄNNINGEN FRÅN H&M som jag så gärna ville ha o tänkte köpa.............men eftersom hon jobbar på h&m hann hon först!! TACK FINASTE!!

Så nu behöver jag inte undra längre vad jag skall ha på mig på Emils jobbs julbord på Amiralen!!

   


Idag är d tänkt att vi skall åka till malmö för att shoppa lite, en runda på Ikea, stoffostil mm!! =) Men vi får se hur vädret är o blir!! Just nu blåser d väll inte så hysteriskt men d skulle ju blåsa orkan o lite till varnar dom på smhi!! klass 2 varning!! Så ta d försiktigt där ute!!


Ovido - Quiz & Flashcards