Alla inlägg den 23 januari 2012

Av Jacqueline - 23 januari 2012 17:50

Nu har snön kommit........!!! inte mycket men d räcker till o åka pulka på o lysa upp..................Kallt hasr d oxå blivigt!! skönt!! Nu längtar man ännu mer efter våren o sommaren!! =)


Veckorna går fort o så gör mina a-kasse dagar oxå, nu har jag varit uppe hos chefen för kommunens dags o lämnat iin en lapp från polisen o ställt mig i inringningslistan, så håller tummarna på att d skall bli nått till mig!! Praktiken kommer dröja ett tag för jag vill inte praktisera på mitt " jobb" där jag e inringningspersonal för den skit lönen jag får på aktivitetsstödet........nix pix!!


Sökt en del jobb nu oxå på sistonde o åller tummarna där oxå....någongång måste man väll ha tur, för nu börjar jag bli hyffsat trött på att gå hemma o dra i samma skit!!


Fick en ny kamera av min älskade Emil för en vecka sen o nu fötar jag som aldrig förr..........!!! Annars har vårt liv bestått av sova, äta, dagis, promenad, umgås med vänner mm........Denna helgen har varit super trevlig, hade besök av min syster o hennes Hennning , vi åt kvällsmat o dessert, såg på tv, pratatde o hade allmänt trevligt!! Söndagen bestod av ett besök på Boan med Malmöborna och sen tog vi oss till stor stan o lunchade på Jensens Böfhus.....gott gott gott!!! Rekomenderar jag varmt men glöäm inte boka bord!! =) Vi hade turen som gjorde d men många andra hade inte o stod o väntade läääääänge på ett bord!! Efter lunchen gick vi i en snöig stad o fönstershoppade lite, sen kaffe på Barkmansgatan hos syster yster!!! =)

           

   

 

 

Denna vecka kommer jag att ringa för en tid hos LOVE IT för en hyposyntesterapi.......spännande spännande!! Förhoppningsvis blir d fint väder så man kan njuta av lite sol!! =)


POK

Ovido - Quiz & Flashcards