Alla inlägg den 2 november 2015

Av Jacqueline - 2 november 2015 20:43

Att Vaknar upp denna grå måndag Efter att haft en helg som gått i kalasets tecken och fullrulle hela tiden, känns som stressen och allas förväntningar har lagt sig, som man dragit ur proppen.....

Super härlig helg med mycket släckt och goa vänner!! Men varje gång kommer man oxå på hur skönt det är när allt är över!! :-)

Idag har jag bestämt att vi ska köpa en ny vagn till Harry, det kommer inte bli en helt ny utan en begagnad!! En Emmaljunga scooter s. Förhoppningsvis jag den som jag frågat om!! Bra pris och väldigt fint skick!! :-)

Det låg ett litet fint paket i brevlådan idag när jag hämtade posten!!! Jippi!! Det var dax för mig att börja klippa och rita i det fina tyget som kom!! Lykke var helt överlycklig när hon tillslut fick sin jättefina fleecefodrade mössa och en buff att ha runt halsen!!

Det fanns tyg till en omgång av likadan uppsättning som lykke har och den tänkte jag sälja om någon är sugen, 120:- för mössa och buff. Så först till kvarn.....

Vi tog en kvällspromenad idag för att komma ut och lufta oss!! Lykke hittade ett ställe med massor av löv!! Det blev lövregn!!
Gick och hämtade tilda på gympan oxå och kollade på henne lite!! Hon har blivigt så duktig!! Kul att se! :-)

Jag kommer tjata om denna sol så länge den inte syns till!!! Jag hoppas verkligen att den dyker upp imorgon och förgyller vår dag!! ?

Ovido - Quiz & Flashcards