Alla inlägg den 5 november 2015

Av Jacqueline - 5 november 2015 22:45

Ligger i soffan och har läst slut min braiga bok....mr Grey (femtio nyanser av honom) Väldigt bra tyckte jag men ett kasst slut, tyvärr!! Hoppas på att det kommer fler böcker!! Nu väntar jag bara tills februari när 2 dra filmen släpps på bio! :-)

Dax att påbörja en ny bok vet inte vilken bara men får se vad det blir!

Hittade Denna fina innan när jag satt och slö tittade på mobilen...jag skulle så gärna vilja göra en sån så om någon har en provdocka över lr vet någon som vill göra sig av med en så säg till mig!

Var på biblioteket igår med lykke!! Hon lånade en drös av böcker och var nöjd o glad!! Jag älskar när man kan gå på biblioteket, låna gratis böcker och få ett glatt barn!! Kostar absolut ingenting och vi är lyckliga!! Tänk på d! Oftast behövs det inte så mycket!! Bara det där lilla kan bli så stort!!

Jag lånade oxå böcker!! Att gjuta i och med betong!! Kanske skulle våga mig på detta en dag och se vad det blir av d!! :-)
Jagade en liten dröm härom dagen att jag skall spara ihop pengar till att köpa en liten stuga och sätta på tomten där jag kan ha min lilla vrå med symaskiner och allt mitt pyssel!! Att kunna sitta där och göra d jag trivs bäst med och sen kunna sälja det på plats oxå!! En dröm som kan bli sann......DAX ATT BÖRJA SPARA!!!

Ikväll har vi varit på kaffe på ingengörsgatan! Vi fick jätte goda och nybakade muffins med glasyr på!! Teater och trolleri från 2 påhittiga tjejer fick vi oxå!

Nu somnar jag snart i soffan och det är frestande men får väll traska in i sängen så jag får lite sömn innan Harry vaknar!!! Sov gott allihopa!! Pok

Av Jacqueline - 5 november 2015 21:39

Idag hämtade vi denna pärla!! Kanon fin och Harry och jag är nöjda!! :-) jag ska Dick försöka hitta sånna skydd till selet vid axlarna för d fanns där inga!! Om någon vet var jag kan hitta sånna i samma som vagnen så hojta!!! Tack!!

Ovido - Quiz & Flashcards