Alla inlägg den 7 april 2016

Av Jacqueline - 7 april 2016 21:43

För 6 år sedan idag precis nu runt 22 tiden var jag nog den tröttaste och argaste på hela ystad sjukhus.....ingen sömn på 3 dygn och en lååång dragen förlossning och en envis barnmorska var en dålig combo just då men jag visste ju inte då att om bara ett par timmar typ 4 så skulle mitt först barn ligga i min famn och jag skulle vara helt överlycklig och ha glömt allt som varit i ett ögonblick!!! Just då kändes d förjävligt att jag inte skulle få sova och ta igen mig utan barnmorskan säger ; auja du har 50% kvar av orken så d e bara att köra....här ska vi föda barn!!! Tyckte hon ja som precis gått på ett nattpass med my energi.....sagt o gjort muttrade jag hela vägen till duschen och toaletten, ägnade någon timme där inne och den var d dags......

Ovido - Quiz & Flashcards