Alla inlägg den 4 april 2016

Av Jacqueline - 4 april 2016 22:00

Dom flesta som känner mig och emil vet om att jag väldigt sällan lagar mat utan d gör min sambo emil!! Lyx enligt många och även enligt mig men emil tycker om att laga mat och gör d aå gärna så varför ska jag då göra d som tycker d mest är drygt.......men ibland händer d....precis som idag då när jag planerar maten från tidig morgon och med massor av saker som fanns hemma trollade jag fram en kalops och potatis!! Det blev gott och min älskade fick njuta av att hänga med barnen den tiden han brukar stå vid spisen!

Lykke har fått hela tungan full med blåsor....d gör ont o svider enligt henne!! ? hoppas att d bara är förkylningsplidor så d inte blossar upp mer. Någon som har tips på hur man kan få bort d onda från den stakars tungan?

Godnatt

Ovido - Quiz & Flashcards