Alla inlägg den 8 juni 2011

Av Jacqueline - 8 juni 2011 21:04

Efter att ha varit med Gina o grannen o deras vovvar en runda tog jag o åkte till Lykkes dagis för att hämta henne........hon hade ätit som en häst och hade haft jätte kul ute på gården så nu börjar hon känna till rutiner o allt annat..........skönt att hon trivs!!


Vi tog en kaffe paus på Odengatan och åt 1 macka eller 2.....=) Hemma lekte vi i Lekstugan o hade kaffebjudning med Tildas nya servis.......d tyckte Lykke var kul!!! =)  Emil kom hem tillsammans med en nisse som skulle mäta och rita upp en grind till vår infart.....Åååå äntligen skall d bli en grind!!! Tack alla inblandade!! =)


Hämtade Tilda från fritids, köpte korv och korvbröd......d blev vår kvällsmat på begäran av Tilda!! =) SEn har vi bara haft en mys kväll...............Tilda har Fingervirkat, D lärde jag henne igår så nu är d d ända hon gör!! =) Jag sate mig o sydde lite på Tildas klänning..........D var inte tänkt att hon skulle ha den på avslutningen på Fredag med hon ville så gärna så d får d bli då!! =) Hon var nöjd o jag var nöjd!! =)

 

Imorgon kommer min bror hans sambo Anna och Lykkes kusin Morris!!! Oj vad vi ser fram emot detta!!! =) Nästan 1 år sen vi sågs sist!! Kanske kommer min mamma oxå med Garner till Tilda o hennes fingervirkning.....=)  PoK

Av Jacqueline - 8 juni 2011 12:05

Idag kommer jag skicka 3 packet med mina verk i......................Rasmus i Skurup kommer få 5 sagellappar på posten och jag hoppas att hans mamma blir glad!! =)

 

Charlie, Ginas pojke kommer få 2 haklappar hem idag..............Jag vet att han o hans familj super gillar dom och att dom används flitigt så många behövs......=)

 

Sen har jag en överraskning o skicka............ett litet packet med en sagellapp med namn på som kommer gå till Köpingebro och min fina barndomsvän Michelle och hennes Christoffer......deras barn Kevin kommer att göra fin reklam för mig o jag hoppas att dom kommer gilla den!!! =) (Sen får jag ju hoppas att hon inte läser min blogg just idag då oxå!! Annars blir d ingen suprice!! =) )

  Ha en fin dag!! POK

Av Jacqueline - 8 juni 2011 09:15

Igår hade vi besök av Camilla o Isabella......Jenny o Lilla Freja kom oxå på besök........men så liten o fin flicka......tänk att mitt lilla yrväder har varit så stilla o liten......mindre tillomed!!! =)


Flickorna pendalade mellan blöja o ingen blöja....hela dagen.....poolen och singelen, dom hittade tuben som är skit rolig att leka med o kom på att dom kunde se varandra igenom den............Hahahhahahärliga barn!!!

     

Lykke tycker om Yoghurt!!! 


I all iver o lycka när Lykke ritade på trappen med gatukritorna missade hon ett trappsteg och föll pladask på magen ner på första trappsteget...................slutade i skrapad näsa, skrapad panna, blå o röd mellan näsa o panna!! Stackars lilla pyre!!! =(

 

Idag har jag lämnat tjejerna, en på skolan o en på dagis, nu sitter jag här vid datorn och har lite svårt att slita mig.................jag måste plocka undan och sen skulle jag ta tag i att pusta lite fönster...............får se vad d blir.............Gina kommer vid halv 1 med sin vovve..........hon skall få träffa grannens han hund o hoppas på att d klickar mellan dom...............hihihhi!!! =)

Ovido - Quiz & Flashcards