Alla inlägg den 20 juni 2011

Av Jacqueline - 20 juni 2011 13:49

Veckorna har gått o vi med den..................istället för att ägna kvällarna inne så försöker vi vara ute så länge d går...............specellt om vädret är fint!! =) Därför har jag inte blivigt färdig till att blogga......sen har jag 2 böcker jag börjat läsa, ( o när Lykke sover lägger jag mig i sängen......läser bok o vips så sover jag.............Faktiskt väldigt skönt!!!

Speciellt eftersom Lykke numera går upp halv 7 på morgonen.........hmmm d ogillas kan jag säga!!


Jag, Tilda o Lykke plockade fläder förra veckan.....idag har dom legat tillräckligt i skålen så nu har jag silat o fyllt burkar o flaskor.............GOTT!! Ja vi ahr haft mycket hemma göra.....Jag o Emil började riva ovanvåningen iförrgår...........(vårt gammla sovrum o hall) Så nu skall d bli fint!! =) Vi har även varit på allsång.....igår....i stadsparken här i Tomelilla.............väldigt trevligt, fint väder o mycket folk med kaffetermosar o gottigott gott


Idag var vi hos grannen o plockade massor av rabarber..............d blev rabarberkräm av en del, resten tog vi o la i kylen för till helgen blr d nog en paj!! =)


Iveckan har jag använt min filmkarmera till att fota o film.....d var så längesedan jag använde den och har lite oklart för mig hur o vilka sladdar som skall vara till den när jag för över till datorn så foton får ni inga idag!!


Nu skall jag o Tilda sjunga Singstar på ps3................Ha en fin fin kväll o vecka!! POK

Ovido - Quiz & Flashcards