Direktlänk till inlägg 24 januari 2012

soliga o kalla dag!!

Av Jacqueline - 24 januari 2012 19:44

Efter en underbar natts sönm utan Lykke i sängen vaknade jag hyffsat utvilda!! =) Tittade på termonetern när jag släppte in Elvis o då stog den på -8,2 ................Brrrrrrr!!! Barnen fick frukost och sen fick vi bulta på oss kläder för att gå till skolan o dagis!!


Lite städning hemma o musik på högsta volym.......härligt ibland!! =)  fick besök av Camilla o drack  några koppar kaffe o kollade in träningskläder o inredning på internet..........funderar eventuellt på ett extra knäck som home party försäljare men måste hitta d rätta!!! =)


En promenad med Madde till dagis för att hämta fickona men vi tog ett stopp i stadsparken för att njuta av solen o snacka lite skit en stund!! Hämtade en glad Lykke som hade varit helt omöjlig på dagis idag, fröknarna var helt oroliga för dom hade aldrig sett Lykke så här.......men d e väll en fas trodde vi...........Vi tog ett stopp till på vägen hem för att tjejerna skulle få gunga o leka lite på lekplatsen!! d uppskattades för dom gånger vi gått förbi innan har vi sagt så fint " gungorna skall nanna, vi får hälsa på dom en annandag"..........d går ibland om man har tur !!!! =) Ett besök på ica o sen hem för att få i Lykke en bulle då hon inte hade ätit mer än en halv bulle på dagis............


Tog en kvällspromenad med Emil o lykke o gry för att hämta Tilda på kyrkis, sen tog vi en extra promenad efter vi hämtat henne.......härligt när d e kallt o ljust!! Man måste ju passa på!! Sen att jag inte hade dom bästa skorna för att prmenera i kallt kallt väder e en annan sak......tårna var isfrysna när vi kom hem......!!!!

     

POK

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jacqueline - 17 maj 2016 14:47

Efter att ha varit på vc i dag är vi tillbaka på ruta ett igen, inte karpaltunnelsyndrom som dom trodde igår. Proverna var bra, väntar på dom reumatiska proverna nu bara. Så slutresultatet är att jag kommer bli skickad på ultraljud och elektro ...

Av Jacqueline - 17 maj 2016 11:21

Efter att haft ont i händerna och svullnat upp i armarna o händerna blev d en resa som var hyfsat snabb in till Ystad sjukhus igår där kom eventuellt konstaterade att jag hade karpaltunnelsyndrom i båda händerna..... Idag ska jag få kortison och ...

Av Jacqueline - 8 april 2016 23:09

Och kl 02,46 föddes det en liten liten flicka 2790g den 8 april som d var planerat enligt bf. Lyckan att få hålla denna lilla människa i sin famn, att se hennes underbara pappa gråta av glädje och denna oförklarligt konstiga fantastiska känsla s...

Av Jacqueline - 7 april 2016 21:43

För 6 år sedan idag precis nu runt 22 tiden var jag nog den tröttaste och argaste på hela ystad sjukhus.....ingen sömn på 3 dygn och en lååång dragen förlossning och en envis barnmorska var en dålig combo just då men jag visste ju inte då att om bara...

Av Jacqueline - 4 april 2016 22:00


Dom flesta som känner mig och emil vet om att jag väldigt sällan lagar mat utan d gör min sambo emil!! Lyx enligt många och även enligt mig men emil tycker om att laga mat och gör d aå gärna så varför ska jag då göra d som tycker d mest är drygt........

Ovido - Quiz & Flashcards