Direktlänk till inlägg 10 november 2015

Ett steg tyngre

Av Jacqueline - 10 november 2015 21:36

Dagarna går så fort och jag e så trött att jag glömmer bort att blogga!! Sorry!!

Men nu hänger jag på igen!!
Helgen sa swhis som vanligt och den var fylld med massa roliga saker, lördagen var det bamsedisco med lykke som anordnas av hennes gymnastik föreningen, alla barnen dansar loss k 2 timmar, äter popcorn och dricker saft! Och i slutet är det godisregn!

Vi hade en mysig kväll med Rickard och töserna Amalia och isadora, med godis och massa lek!!

fet textSöndag / farsdagfet text
Och vi myste till det lite extra där på morgonen och firade den bästaste pappan i hela världen!! Det blev en lång härlig morgon med en lång och härlig frukost!
Vi mötte upp tilda som kom med bussen från Simrishamn för att hänga med och fira farsdag med min syster och hennes fästman Broderick och dotter Lucia, med mamma och Christer. Det blev kalkonbuffe med efterrätt och sen 1 timmes bowling på suxesshallen i Tomelilla!! Jättekul och super härlig dag! Varför gör man sånt så sällan??

D har inte varit det bästa väder början på denna vecka men vi hoppas att det blir lite bättre resten av den....
Jag och lykke passade på i går att kolla till husvagnen och lykke dammade då alla ytor som vanligt och vi satt en stund och pratade lite medans lillebror sov!! Så skönt att ha lite egen tid.med henne för jag känner att mycket av tiden under dagarna går till Harry da st jag verkligen försöket dela på mig så blir d.nog ändå lite extra till honom och det får ju detta mamma hjärtat att gå i kras lite men s blir väll bättre snart när Harry blir lite större och han klara av saker mer själv!

Det blev måndag kväll och det innebär gymnastik för båda tjejerna!! Först lykke och sen tilda!! Lykke Har blivit så duktig!! Ja d tycker man ju som förälder så klart!! ?
Tilda utvecklas oxå fort och nu handlar allting om volter i olika former och rotationen mm.

Inga har vi haft Jean och barnen på besök!! Så kul att träffa dom, var längesedan nu tack vare ett jättestort missförstånd och fnurror på tråden men det är löst och jag är så glad att jag har henne som vän!!! TACK! ?
Näste familj kom sen oxå på besök; Camilla med barn!! Oxå alltid lika roligt att träffa dom, Lykke älskar sina kompisar och dom leker så bra ...... Så bra som 5 åriga flickor kan!!! Harry han har sååå mycket framför sig med men dessa 2 killar som kompisar!! Tänk så mycket dom kan göra och hitta på ihop när dom blir lite större, precis som våra tjejer har gjort och gör!!

Kvällsmat och laddning inför en timmes träning! Idag hade jag och tilda cirkelgym och Emil boxades! Svettigt värre för jag höjde vikten ett snäpp idag på alla stationer för att pressa mig själv lite!! Heja heja nu gård framåt!!

Nu ska jag fundera på att ta mig in i duschen så jag sen kan kasa ner i sängen och sova gott!! pok

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jacqueline - 17 maj 2016 14:47

Efter att ha varit på vc i dag är vi tillbaka på ruta ett igen, inte karpaltunnelsyndrom som dom trodde igår. Proverna var bra, väntar på dom reumatiska proverna nu bara. Så slutresultatet är att jag kommer bli skickad på ultraljud och elektro ...

Av Jacqueline - 17 maj 2016 11:21

Efter att haft ont i händerna och svullnat upp i armarna o händerna blev d en resa som var hyfsat snabb in till Ystad sjukhus igår där kom eventuellt konstaterade att jag hade karpaltunnelsyndrom i båda händerna..... Idag ska jag få kortison och ...

Av Jacqueline - 8 april 2016 23:09

Och kl 02,46 föddes det en liten liten flicka 2790g den 8 april som d var planerat enligt bf. Lyckan att få hålla denna lilla människa i sin famn, att se hennes underbara pappa gråta av glädje och denna oförklarligt konstiga fantastiska känsla s...

Av Jacqueline - 7 april 2016 21:43

För 6 år sedan idag precis nu runt 22 tiden var jag nog den tröttaste och argaste på hela ystad sjukhus.....ingen sömn på 3 dygn och en lååång dragen förlossning och en envis barnmorska var en dålig combo just då men jag visste ju inte då att om bara...

Av Jacqueline - 4 april 2016 22:00


Dom flesta som känner mig och emil vet om att jag väldigt sällan lagar mat utan d gör min sambo emil!! Lyx enligt många och även enligt mig men emil tycker om att laga mat och gör d aå gärna så varför ska jag då göra d som tycker d mest är drygt........

Ovido - Quiz & Flashcards