Alla inlägg den 14 mars 2016

Av Jacqueline - 14 mars 2016 21:51

Slö dag framför tvn med en seg Harry! Önskar inte fler sånna nätter men dagen har varit så lugn o skön!

Fick besök av fru Hallgren på eftermiddagen och vi hämtade våra tjejer på dagis sen tog vi lite kaffe o lek ihop innan d var dax för kvällsmat och gymnastik träning för våra tjejer här hemma! Jag, Emil o Harry tog en lite kvällspromenad när töserna tränade, så härligt väder och massvis med fågelkvitter i luften!

Musse fick en ny klösställning som jag o Harry pusslade ihop innan d var dax att gå o titta på lilla loppans träning!

Nu ligger Harry i sin säng och sover såå skönt! Majsvälling i magen och jag håller alla mina tummar och tår att det blir en lugn natt!

Nu ska denna mamma sova ? godnatt mina vänner!

Av Jacqueline - 14 mars 2016 10:11

Låång natt! Harry vaknade halv 1 och hade någon sorts skrik tävling med sig själv....fram till lite över 4.....

Nä men han har nog ont i magen! I helgen testade vi majsvälling och han sov helt ok, vaknade inte lika många ggr och skrek absolut inte som innan! Vi tänkte att vi var tvungna att testa den andra vällingen igen och d slutade inte så bra så nu kör vi på majs och hoppas på att d bara är d!!

Så trötta jag o Harry vilar hemma idag medan lykke rastar av sig på dagis! Har några måsten idag som tvätt, ringa några samtal men annars blir d bara en lugn o avslappnad dag!

Ha en härlig måndag!!

Ovido - Quiz & Flashcards