Alla inlägg den 5 juli 2011

Av Jacqueline - 5 juli 2011 21:06

Idg var andra dagen o sista brevidgången.........imorgon är d på riktigt..............ja jo jag trivs ju...........men oj vad skönt d hade varit o va hemma oxå!! Men nu får man rycka upp sig o komma tillbaka till vuxen livet.....tjäna pengar, lämna/hämta på dagis......handla i affären på kvällen o äta någerlunda sent..............Man vänjer sig så fort................o säkert vänjer man sig tillbax oxå!!! =)


Har ju glömt berätta att Biggest Loser e igång nu................11 tjejer.........12 veckor...........mest nedgång i % av din vikt vinner.......äran, pengar o ett nytt liv med mindre kilon.................Första veckan gick kanon...........lite svårt att stoppa godissuget men allt annat gick bra!!! Måndags vägde jag mig.......-1,6 kg..................jiiippiii.............nu är d igång o mer skall d bli!!! =) Tacka rala tjejer för d fina stödet och taggningen.......skönt o ha varandra att dela sugen med......=)


Imorgon blir en tidig dag.....börjar 06.45 o jobbar till 13. Lykke fixar dagis....fast d e tidiga mornar.........inte för jag trodde annat.... i dag har hon tillomed sovit inne i sovrummet o d gick galant för att jag glömde vagnen imorse.........så nu vet vi d.........!!! Härlig kväll med sol och umgås med min fina familj..........till kvällsmat blev d kanelkryddade biffar med rauttatoi.....eller hur d stavas!!


Nu skall jag bädda ner mig för en ny dag imorgon!!! POK

Ovido - Quiz & Flashcards