Alla inlägg den 6 juli 2011

Av Jacqueline - 6 juli 2011 21:19

Sitter här o tittar på sveriges damer spela fotboll samtidigt som jag bloggar........Emil o Lykke myser i soffan..........vi har precis kommit hem från Stallgatan............där tog jag o Lykke en kaffe o lite prat ikväll medans Emil spelade fotboll!! Lykke busade med Ditra och bjöd på vatten ifrån flaskan.............=)

 


Annars har jag jobbar idag.............jo d gick kanon.........sååå härligt att sluta redan 13...........jag o Lykke tog en runda på ica för att handla nya nappar........kom ut med ett paket Mariekex..............tog en runda på Bo Ohlsson för att kolla nappar.........kom ut med för små nappar, flask borste o disktrasor...............sen hem för att hänga ut tvätt i det fina vädret!!! Plocka undan lite i trädgården så d kan se lite anständigt ut......ser mest ut som d varit ett krig i vår trädgård.............men d skall synas att man har barn som bor i huset!!!! =)

   

Imorgon skall vi njuta av dagen och jag börjar jobba på kvällen...........15-20.30...........Emil skall på Paintboll med killarna i sövde......så finaste Julia ställer upp o passar Lykke några timmar!!!! Tack du!!! <3


Nu skall jag sänka axlarna o koppla av..........gör d ni oxå d e så gott!!! =) POK

Ovido - Quiz & Flashcards