Alla inlägg den 8 juli 2011

Av Jacqueline - 8 juli 2011 20:27

Oj vad d har rengat idag.............inne mys hela dagen........när Emil o Tilda kom hem åkte Tilda till Hanna för att leka o vi tog en runda på Bibblan.......Hittade en jättefin o stor bok om "att planera sitt drömbröllop" ............så nu skall jag sätta mig i soffan o drömma mig bort i boken..............o hoppas på att någon dag få ett fint bröllop!!


Hemma blev d mat, och lek innan solen helt plötsligt kom fram.........vi klädde på oss skor och promenerade ut en runda......jag testade mina nya skor för 3 gången....kanon e dom.....inget skoskav mm..........Vi plockade blommor och tittade på hus......Tilda sparkade spark........En bil körde förbi oss o då sa Lykke: Titta Bil...........Stora tjejen.......2 ord ihopa.....vad chockade vi blev o glada!!! Tänk vad fort dom lär sig allt!!!

     


Nu blir d en bit mörk choklad med mint och lite kaffe!!! Helgen är oplanerad och vi hoppas på fint väder!!! Ha en trevlig kväll!! POK

Ovido - Quiz & Flashcards