Alla inlägg den 16 juli 2011

Av Jacqueline - 16 juli 2011 21:20

Tidig morgon idag.....Lykke vaknade 7. Fin bullfrukost sen kom fotbollsgänget laddade för att spela och vissa för att titta på!!!


Emil o killarna spelade i Björks lack o kaross.......dom förlorade 2 o vann 1 match......bra spelat  o kämpat killar!!

Camilla, Isabella, Evelina, Amalia, Jenny o Freja kom för att titta på sina nära!!

     

Sol, Blåst men mest sol!! GOTT!! Kallt som F-N i vattnet!!!


Vi fikade o paratde massa i husvagnen ett tag för att varva ner i skuggan o fylla magarna........helt plötsligt skriker Lykke o hon har blivigt getingstucken!! Armen svullnade och blev helt varm o röd!! Lotta ringde 112 för att kolla vad vi skulle göra......vi skulle köra dirket till akuten.........Jag stirrade upp mig o blev panikslagen.......Emil fick åka med Farmor för att kolla hur allt låg till!! Innan Simrishamn hade svullnaden lagt sig, sjukskjöterskan kollade henne o allt var ok så dom fick åka hem igen........!! =) Skönt!!

 

Härlig kväll i husvagnen med grillad mat, vin och mys!! Imorgon hoppas jag på att jag kan få hämta min nya vagn..........o sen skall vi hem för att hämta Tilda!! =)


God kväll!! POK

Ovido - Quiz & Flashcards