Alla inlägg den 24 juli 2011

Av Jacqueline - 24 juli 2011 19:53

i fredags var vi på Automuseeum o kollade in gammla bilar tillsammans med Camilla, isabella o robban!! Trevligt! Vi tog lunch på stället för att sen ta oss ner i stan o shoppa lite på Lindex.......Jag fick 2 plagg, tilda 2 plagg o Lykke 2 plagg .........Likamed 200:-,  Billigt! =) En syund på torget för att tiitta lite på folk o vila.....vi gick in på Sjögrens o tittade på örhängen som Tilda ville ha..........Modiga hon satte sig i stolen o fick 2 hål i öronen!! Ledsen men stolt som en tupp och den bästa dagen.........kom hon ut därifrån!!! =) TYvärr inga bilder........glömde kameran hemma........Dumma dumma mig!!


Igår lördag blev en hemma dag.......fortfarande lite snuvig o hängig men jag lyckades riva ner sista av tapeten på ovanvånongen o plocka undan allt skit......så nu skall d målas panel...............!!! Tilda hade sovaöver kompis och hyrde film som dom såg på hennes rum.........Vi hade tagit hem Åsa-nisse o såg den.................inte den bästa filmen jag sett precis............Tidsfördriv om inte annat!!!! =/


Idag har vi städat huset...................D behövdes kan jag tala om................!!! Vi tog en runda för att handla o kolla in ett hus som är lite intressant.......sen bestämmde vi att d skulle bli pannkakor till kvällsmat när vi är i Sövde................Just d.........vi åkte till Sövde vid halv 5 för att sätta oss på fina filtar i gräset o äta pannkakor.......klockan 6 satte mojje igång o spela........Alla barnen var tokiga o föräldrarna blev oxå glada o srattiga i benen!! Vilket underbart gung o glödje imusiken..........Julia o Viking o Gammla kom oxå..........=) Nu är vi hemma o nöjda med kvällen............2 övertrötta barn och blöta jeans............men d kan jag ta för att höra o se hur glada flickorna blir när vi gör sånt hära!!! =)

             

Hoppas ni alla haft en lika trevlig helg som jag.................Nästa vecka är en intensiv jobb vecka........jobbar alla dagar utom Torsdag.....då blir d nog Krämarmarknaden i Simrishamn................!!! POK

Ovido - Quiz & Flashcards