Alla inlägg den 6 april 2011

Av Jacqueline - 6 april 2011 09:55

Tisdag igår...............d var jättefint väder på morgonen så vi gick o lämnade Tilda på skolan gick till affären och sen en liten extra promenad!!!


Jag har jätte svårt för att få i Lykke mat............hon vill inte ha någonting, o är mest trött hela tiden.............inte bra alls!!! Så när vi hade trugat med Lunch tog vi en runda ner i byn för att shoppa nya skor till Lykke, d blev ett par Super Fit, Dom köpte vi på Gustav Ohlssons Skor, Ett par super lätta skor är stabila o bra ända...........vi är nöjda men d e sjukt vad dyrt skor skall vara till sånna små!!!

 


Kl 14 hade jag bokad tid på Arbetsförmedlingen för att prata om mina studier...........Jag kommer nu bli satt i kö och sen får vi se hur fort d går!! Nu hoppas jag på att d går undan ...........så sugen på att börja göra någonting!!! Min nya idé är att om jag inte får studera klart kommer jag nog att öppna en inredningsbutik i byn...............håller på att kolla runt och kolla efterfrågan och hur man skall kunna hålla en stabil affär och kunna konkurera med Bo Ohlsson!!! Svårt men d skall nog gå..........med kundernas hjälp!!! Så har du en idé, förslag på vad du skulle köpa mm tala gärna om d för mig!!! =)


Idag Onsdag, skit väder, d gör ju inte precis att man blir pigg, Lykke åt frukost i morse med Tilda!! Men sen försökte jag hålla henne vaken...............nix helt omöjligt så nu får hon sova en halvtimme sen väcker jag henne!!! Vet inte riktigt vad vi skall göra idag, kanske öppethus...................

 

Ha en fin dag!! POK

Ovido - Quiz & Flashcards