Alla inlägg den 10 april 2011

Av Jacqueline - 10 april 2011 19:12

Tidig morgon idag oxå men d gör absolut ingenting när solen skiner utanför fönstret!!! En härlig frukost med familjen sen började vi packa bilen med saker för att sen köra till Borrby. Till d Storta Gula huset för att hälsa på Emils morfar o tösernas gammel morfar!!  =)

Vi plockade ut ute möblerna för att sätta oss i solen o fika!!  Mycket mys i trädgården!! Vi tog en liten promenad till Kiosken för att handla varsin glass!! Gott jag åt en Päron Daim!!!


Efter ett tag blev jag rastlös............tog krattan och en sekatör och sen gick jag igång på rabatterna!!! Flickorna sprang på gräsmattan och hade kul!! Detta underbara väder gör oss alla på d bästa humöret!!!


 

 

Mitt stora mål idag var att jag körde till Borrby hela vägen, då jag har haft lite svårt att köra bil ett tag nu har jag kommit en bit på vägen...................så skönt d känns!!!


Innan vi kom till Borrby tog vi en sväng inom IA´s i Hannas för att visa upp mina haklappar!! Hon tyckte dom var jättefina och ville gärna sälja dom där................hon efterfrågade barnkläder i linne oxå......................så nu skall jag sy haklappar och se om jag kan få ihopa nått i linne.......................!!!! =)

 



Till alla så ligger min sy blogg fortfarande ute jamsdesign.blogg.se och jag skall nu försöka uppdatera den bättre......................Vill du/ni ha en haklapp eller sagellapp hör av er så syr jag den !!  Haklapp 60:- Sagellapp 25:-

Hemma igen grillade vi och lekte i trädgården!!! <3 KÄRLEK!!!

     


Mådag imorgon o ny vecka igen...........vi tar oss nog en sväng till Öppethus för att träffa alla kompisarna!!! Hoppas ni haft en fin helg o kommer få en fantastisk vecka!!! POK

Ovido - Quiz & Flashcards