Alla inlägg den 4 maj 2011

Av Jacqueline - 4 maj 2011 17:51

 var med blandade känslor vi kom till dagis i Måndags morse kl 9.....................Fröknarna o barnen tog emot oss med stor famn o glada ansikten!! Oj vad vi könnde oss välkomna!! Måndagen gick o Lykke trivdes kanon................alla barnen var toppen att leka med och även maten o att sova i sin vagn efter middag gick fint!!! =)


Tisadag oxå kl 9 var vi på Nyckelpigan igen.........Vi hängde av oss på Lykkes fack!!! =) Sen gick dagen utav bara den!! Fruktstund, middag, mellis...............!! Utelek, teater, rutchikaneåkning!!!


Idag onsdag, sista dagen för inskolning. Även denna dagen går fort.............idag fick vi testa regnkläderna som Lykke fick ärva av Cornelis o Gordon......2 killar men dom är lika fina!!! Dom var kanon!! =)


Nätterna har varit lite knepiga, mycket orolig sömn, trötta kvällar!!


Lykke kommer trivas som fisken i vattnet på dagis!! Jag har absolut ingen oro för d o alla är helt fantastiska där...........hon får d bra!!! Jag där emot är rädd för mina känslor o tankar om att åka därifrån ensam o vara själv en hel dag!!


Jo d löser sig o jo jag vänjer mig.................!!! Nu håler jag tummarna på morgon dagen och skall satsa på att stor handla ensam, kanske städa och ta en fika med goda vänner!!!!  POK

Ovido - Quiz & Flashcards