Alla inlägg den 17 maj 2011

Av Jacqueline - 17 maj 2011 21:14

Jo då var sovrummet klart..........nja i allafall sängen, byrå, hylla mm på plats sen att väggarna ser utsom f*n och golvet är plastig.......d får vi leva med ett tag tills ovanvåningen är klar!!! =) D blevjätte mysigt!!!

 


Ikväll efter att jag o Lykke duschat satte jag henne i TrippTrapp stolen gav henne mobiltelefonen och sen satte jag igång med kammen o saxen..........första klippningen för gumman.........klippte av allt d flygiga håret!!! Såå Söööt!!! =) Tycker att jag lyckade rätt bra!!! Emil fick agera lite clown i mellanåt för att uppehålla henne!!! =)

   


Min nya fina vardagsrumslamoa som jag köpte i Ullared är uppe..........superfin!!

   

Vi får se vad morgondagen har att ge!! Får dras med min älskade sambo ialafall för han kan inte gå på foten o d dröjer nog ett tag tills han kan d!!!


Pok

Av Jacqueline - 17 maj 2011 15:51

Vaknar upp med Emil sidan om mig i sängen idag.........................han spelade fotboll igår o hans fot fixade inte det, så idag blir d läkarbesök för honom i Malmö!! Jag o Lykke har varit hemma o tvättat o jag har börjat flytta ner saker från sovrummet där uppe till "skrotrummet" där nere.............just nu har jag kommit så lång så jag har skruvat isäg sängen o flyttat ner den, nu tar jag en pause o sen skall jag sätta ihop den, bädda rent och sen är sov rummet flyttat till bottenvåningen............dax att röja där uppe med små pill.........sen dax att renovera!!!! Wiiiii!!!! =)


Emil o Lykke ligger i soffan myser o ser på film..........han är ju ingen bra hjälpare idag precis...........men men jag fixar d!!! =)


Lykke har fortfarnde feber, hosta och e smått kinkig!! :/ Så d blir inget dagis imorgon heller för liten......men vi hoppas på bättre väder så vi kan komma ut o lufta vingarna lite!!!


Nu skall jag fortsätta med sovrummet!! Skruva skruva, banka banka, damma damma synd inte väggar o golv är renoverat än men först övanvåningen!


POK

Ovido - Quiz & Flashcards