Alla inlägg den 21 maj 2011

Av Jacqueline - 21 maj 2011 22:14

Mysig morgon med bara jag o Lykke i sängen!! Emil jobbade extra idag o gick hemmifrån kl 7.............Frukost, 2 maskiner tvätt tvättat o upphängt när klockan var 11, då kom Tilda o Anna för att hämta upp lite skor o tröjor innan dom åkte till Tosselilla och Barnensdag!! Jag o Lykke gick till Ica för att handla ingredienser till vårat bak som var tänkt på eftermiddagen!! Eftersom Erikshjälpen hade öppet tog vi en runda inom där oxå..........där hittade jag en pumptermos till min Lillasyster och 4 pocketböcker ill min bokhylla.....=)


Lunch och sen kom Emil hem......då planterade jag lite, emil klippte gräset o Lykke sov middag.............Vi tog en mysig eftermiddagsfika i skuggan när Lykke vaknat.......då kom även ett par från Malmö för att kolla på lite av Lykkes kläder som jag satte ut i annons på Blocket!! Jo d passade så där blev vi en papppåse med kläder fattigare o 300 :- rikare!! Tack!! Hoppas d passar!!

   

Efter 3 maskiner tvätt, nyklipp gräsmatta och ny duschad familj, gick vi till Ica för att handla kvällsmat...........halvvägs till Ica ringde Mamma o Christer.......för att fråga om vi ville äta med dom......!!! Jodå d tackar man inte nej till!!! Så till Skurup och tänka sig jag körde hela vägen dit!!


Emil hjälpte Christer med uterummsbyggandet........eller grunden iallafall......Besök av Tobias fick vi oxå......o jag lyckades få ett foto på alla 3.........vi åt mat (grillat) och sen var klockan halv 10....................efter maten började jag o baka............Polkagrisbiscotti till imorgon...............!!! =) GOTT!!

          Nu är klockan mycket och det är dax att gå o lägga sig för det lilla pyret går upp med Tuppen!!!! =)


Hoppas ni alla haft en fin Lördag!! POK

Ovido - Quiz & Flashcards