Alla inlägg den 22 maj 2011

Av Jacqueline - 22 maj 2011 20:43

Vaknar upp i Skurup kvart över 7, Lykke sover o Emil oxå...........men d tar inte lång tid inna Lykke vaknar o sätter igång. Mamma vaknade oxå, för att inte väcka emil o Christer tog vi en ordentlig morgonpromenad med Lykke i vagnen o hundarna i koppel!! Härligt väder o inte en kotte ut!! =)


Frukost och sen var d dax att piffa till sig.......kl 11.30 satte vi oss i bilen (jag,mammao Lykke) Emil o Christer tog motorcyklen!! För att åka till Malmö o Barkmansgatan där min lillasyster o Sambo Henning bor...............Min älskade lillasyster hade fixat o trixat i nästan 2 månader för att ställa till med ett överraskningskalas för Henning på hans 30 årsdag!!! GRATTIS HENNING!! D var vi o en massa vänner till honom som kom...........Caroline hade bakat, minicupcakes, cirtonpajer, cheescake, vaniljbullar. Jag hade bakat polkagrisbiscottin................Super god tårta kom med bud från Bageri Ambrosia.......från vänner i stockholm!!! Så detta har nog gjort Hennings 30årsdag!! =) Tyvärr finns d inga bilder från denna dagen i min kamera då jag glömde hela väskan o allt i Skurup ute på mammas uppfart........Bra va??!?!? 


Tilda var tyvärr inte mevi missade hennes Aerobic uppvisning för första gånge...tråkigt men d finns bilder o film på allt iallafall!! =) Hon tyckte iallafall att hon cvar duktig och d tvivlar jag inte på ett dugg......hon är kanon duktig!!


Nu är vi trötta och näjda efter en jätte fin helg!!! Min mobil fungerar inte längre......den hade ett nära möte med min vattenflaska......o d slutade illa..........så den få lufta nu någon dag för att sen sättas ihopa o så får vi se om den funkar....Jag kommer leta upp min gamla så d går att nå mig på mobilen ändå!!!


Hoppas att ni oxå haft lika fin helg som jag!! POK

Ovido - Quiz & Flashcards