Alla inlägg den 20 maj 2011

=)

Av Jacqueline - 20 maj 2011 20:41

Att sova på bottenvåningen har nog gjort mig gott.................ingen tv i sovrummet och en helt annan luft......Oj vad vi sover skönt!!!


Lämna Tilda på skolan........hem åt frukost och sen fix o trix innan vi klädde på oss för att ta en promenad mot Mvc och min Barnmorska Katarina som har betydigt och betyder fortfarande väldigt mycket för mig!! =) Ett mysigt samtal med henne innan vi mötte upp Camilla o Isabella.


Lek o bus iträdgården!!! Töserna börjar bli lite mer öppna till varandra o tycked om att leka med varandra!! Dessa 2 vilka busungar!!! =)

Lunch , Middagsvila & sen tog vi en promenad!!


På promenaden kom vi till Lekplatsen!! Wiiii Lykke tycker så mycket om rutschikanan o gungorna!! Hela tiden!!!! Isabella tyckte oxå om d!! Gunga var bäst!! =)    

Islutet på promenaden hamnade vi på Bo Ohlsson fiket för en kaffe i solen på uteserveringen!!! Underbart!!  


Ännu mera bus hemma i trädgården! =)  

 

För ett tag sen fick jag en JÄTTE zacko säck av Anna i Tommarp, den var i sönder........så idag fick jag för mig att jag skulle tömma den på alla bollarna!!! =) Jodå...........tur min man kom hem så han kunde styra upp d annars hade jag nog fortfarande suttit med säcken och öst!!! Han hade en bättre ide!!! 3 svarta sopsäckar blev d med vita bollar................detta kommer så småning om bli 2 nya säckar till Tilda o Lykke!! Lykke hjälpte järna till oxå!!! O snacka om att vi hade bollar överallt sen!!! Phu!!

 


Kvällsmaten blev snabbmat................Pizza...................på
Stallgatan..............en kopp kaffe o sen åkte vi hem för att hålla kväll!!!


Idag har vi oxå fixat o trixat med stugan som vi skall hyra över midsommar.............Tråkigt nog kunde inte Jean o tiny med så den stora stugan blev till o avboka.........men vi letar o leta o hittade en jättefin stuga i Örkelljunga!! Sen får vi se vart vi landar........ingen stuga bokad men stuga blir d o inte i Tomelilla midsommar!!!!


Nu blir d fredagsmys i soffan med mina älsklingar!! Jag älskar er såååååå!!!!

 

Ha en fin helg!! POK

Ovido - Quiz & Flashcards