Alla inlägg den 4 oktober 2015

Av Jacqueline - 4 oktober 2015 19:15

Då var även denna helgen snart slut och vi har haft en fin helg!! En mysig kväll i fredags med familjen Lasson. Lördagen var d dax att gå upp tidigt fixa o trixa och sen bege oss iväg för att sätta ut skyltar, ställa iordning borden mm. D var dax för loppis med barnsäkerhet, allt du kan tänka dig som rör barn fanns på plats!! D var 26 säljare och d fanns mängder med kläder och skor i alla strl!! Det blev en lyckad dag med mycket folk!!

Sen var d hem och bytte lm till kalasklänningen och packade bilen full och iväg till valje med min fina familj!! Stora kusinen oliver fyllde 12.

När gästerna hade gått fick jag äran att sy svägerskans gardiner och det gjorde jag med glädje då jag hade på känn att dessa gardiner aldrig skulle bli sydda!! ?
Vi blev över och hade en mysig frukost sen åkte vi ut till trendenborgscamping fast dit skulle vi in ntw utan vi parkerade där och gick lite längre ut på den udden.....där ligger ett gult hus som varit en gammal restaurang, som nu är ett må bra centrum där du kan välja att gå på mindfullness,massage, yoga mm och en av delägarna är Emils syster Malin som är yoga instruktör och håller i yogapass där. Mycket trevligt och fint ställe med mycket potential!! Så har ni vägarna där förbi och känner för lite livskvalitet då ändå dit ni ska!! ?

Väl hemma i eftermiddags blev d snabb kvällsmat och duschen och sen sofffläge i vår nya soffa!! Ser fram emot en ny fin vecka!! Hoppas ni haft en lika fin helg som jag!! Pok

Ovido - Quiz & Flashcards