Alla inlägg den 12 oktober 2015

Av Jacqueline - 12 oktober 2015 20:41

Ja då var d.ny vecka och den börjar vi med att ha frukost dejt med min fina kusin och henne 2 fina barn!! ? sen tog vi en härlig promenad i byn, kollade in barnvagnar på babyhörnan och jag vill så gärna ha en Emmaljunga 4s men tycker att det är så dyrt med ny vagn och jag har ju inte precis den fetaste lönen just nu!!! ?
Sen tog vi biblioteket och där lektes det café med alla fina virkade kakor!! ?? Vidare hem för pannkakslunch och förberedde kvällsmaten!!! Fläskpannkaka ala lchf!

Ikväll har jag varit med min fina flicka på hennes gymnastik! Så kul och se hur hon utvecklas och hur mycket hon lär sig och hur glad hon är för detta!!?

Nu e d soffmys med stortjejen, smoothie och funderar på att gå loss och städa lite så de e fint när man vaknar imorgonbitti!!

Funderar oxå på vad jag "ska bli när jag blir stor"?! Varför ska d vara såå svårt!! Hjälp mig gärna ni som känner mig, kom med lite förslag!! ?

Hoppas ni får en härlig vecka!!
Pok

Av Jacqueline - 12 oktober 2015 20:27

Då var d ny vecka och helgen bara swhisade förbi....slutet av förra veckan hade vi kräk påhälsning och Harry o lykke blev drabbade! :-( även vår säng blev utsatta..... Phu!! Tvätta, tvätta tvätta!! O inte nog med det så pillar vår lilla kille i toaletten och lyckas få av luktegotten som hänger på kanten och då missar nästa d och spolar ner den.....som slutar med ett stopp i toan!! ? när toaletten är antagen o luktegotten är hittad så spricker toaletten och frustrationen var ett faktum hos Emil!! han Körde till Ystad o handlade en ny toastol.....samtidigt som jag tvättar och sanerar huset!! Ny toalett och inget stopp och hyffsat rent hus, friska barn och jäkligt trötta föräldrar och en helg som vi inte ens kände av!!

Tog en promenad för att lufta oss och det känns att hösten är på gång här nu, röda rosiga kinder och frisk luft att andas in!! Härligt!!!

Pok

Ovido - Quiz & Flashcards