Alla inlägg den 13 oktober 2015

Av Jacqueline - 13 oktober 2015 21:27

Regnig dag, blöta kläder, och härlig promenad!!

Fick eftermiddags gäster iform av Camilla, Isabella och Gabriel :-) så kul och mysigt!! ?
Gjorde ett städryck medan Emil var och handlade för veckan! så gott och ha maten planerad för hela veckan och att den finns hemma innebär mindre spring i affären och då mindre impulsköp!! Ikväll lagade Emil en kycklinggryta med bandpasta, det blev jättegott!

Sen var det dax för något vi inte har kunnat göra på 2 veckor.... Träna!! Så jäkla skönt att komma igång igen men ack så segt och tungt det var!! Aldrig mer vara borta så länge från det!! Jag tycker själv att jag har förändrats kroppsmässigt lite, och det hoppas jag oxå då jag verkligen kämpar med min kost och träning!! Är så stolt över mig själv och om en vecka ska vi se hur det har gott!! :-D

Nu blir d soffhäng med min älskade ? och sen blir d lite läsning ? innan jag ska sova!! Jag läser sista boken i mr Grey serien och den är lika fängslande och bra som dom andra tycker jag!

Ha en skön kväll. Pok

Av Jacqueline - 13 oktober 2015 16:49

Att lämna en helt underbart glad ficka på dagis, att sen gå hem, att sen gå till dagis och hämta hem en helt topp tokig och arg trött flicka d e underbart!! Genomblöt, skitig och massor med kompisar är superroligt och jag är så nöjd och glad att lykke har fått vara på nyckelpigans förskola o dessa år och idag är vi extra glada för att Harry oxå har fått plats just på detta dagis!! Jippi!! Ger en STOR eloge till all personal på förskolan som är helt Fantastiska!! TACK!!

Ovido - Quiz & Flashcards