Alla inlägg den 30 oktober 2015

Av Jacqueline - 30 oktober 2015 13:59

Denna veckan har gått till att planera och skriva listor, handla och planera!!
Vår lilla kille blir hela 1 år idag!!

Harry! Du har gett oss så många fina minnen och skratt under ditt första år, jag hade en konstig känsla som kanske andra mammor oxå har när man får sitt andra barn att hur ska jag räcka till och kan jag ge den nya lilla bebisen lika mycket som jag har gett och ger mitt första barn....Och självklart går det ju och att kärleken till ett barn bara växer och växer är helt galet!
Just nu är du i en period med lite sömn på dagarna och mycket klättrande och hyss, vi skrattar och vi kliar osa ihuvudet i omgångar och tänker ojojoj hur ska d bli när du blir större!! Vi älska dig till solen och tillbaka vår fina kille!! GRATTIS!! ????

Till helgen blir d somsagt kalas och jag o tjejerna har bakat och pysslat i massor!! En dag att minnas trots han inte kommer komma ihåg d, men fotografierna kommer minnas!! ?

Ovido - Quiz & Flashcards