Alla inlägg den 31 oktober 2015

Av Jacqueline - 31 oktober 2015 22:03

Då var 1:a kalasdag över och hela tjocka släckten kom och Harry fick jätte många fina presenter!! Han e såå nöjd!! Tack allihopa!

Vi bjöd på paj, sallad och bullar till lunch och till efterrätt blev d tårta, kanelbullar, Chokladbullar, maränger och kex!! Smaskigt värre!!

Efter kalaset blev min syster och hennes fästman kvar och pratade lite!! Min syster målade våra tjejer så fina till halloween kvällen!! Lykke som en tiger och tilda som en docka.

Harry kraschade på soffan som en stock när det lugnade ner sig och alla gått!! Sliten 1 åring!!

Vi hade lite barn som knackade på dörren i dag för att göra bus eller godis..... Tyvärr var vi dåligt förberedde på detta och vi hade bara frukt hemma så d fick dom nöja sig med och d gjorde dom nog med!! :-)

Vi har haft en mysig kväll men tv tittande och bus!! Snart dax att lägga sig och ladda om batterierna inför morgondagens kalas!! :-)
Happy halloween ?

Av Jacqueline - 31 oktober 2015 00:11

Tårtorna är klara o storbild kylen, imorgon blir d dekorerade på den ena!! Städning klar!!

Nog om kalas förberedelser!!

Ikväll har vi haft familjen Lasson på besök och i den finns nu en ny lite familjemedlem som heter Algot, mitt och Emils gudbarn! Att få äran att bli gudmor (fadder) är väldigt speciellt tycker jag!! Ikväll har det varit mycket glädje och skratt!! Tacos på snizelkött och sen fick barnen lördagsgodis en fredag!!

Harry fick en fin liten presentpåse med massa smaskiga saker i av dom och d var populärt av alla barn!! Tack så jättemycket!! ?

Vi firade såklart vår lilla 1 åring oxå med paketer!! Systrarna tyckte d var roligare att öppna paketen än Harry.

Fredagen är nu slut och snart dax att gå o sova!! Jag har nog gått in i någon andra andning för 00,07 är inte vanligt att jag är vaken!! Men får väll ta och lägga mig och läsa lite så somnar jag säkert så småningom!! Hoppas ni alla haft en härlig fredagkväll o helgen blir fin!! Pok

Ovido - Quiz & Flashcards