Alla inlägg den 15 oktober 2015

Av Jacqueline - 15 oktober 2015 22:22

Vaknar upp till en fin dag med sol!! ? som jag längtat!! Blev en promenad till dagis o lämnade, sen hem och umgicks med Camilla o Gabriel! Så Härligt att se dessa små killar som bara blir större och större och leker och bråkar om samma saker!!

Sen kom min mamma och följde med och hämtade lykke på dagis, hon blir så glad när mormor kommer!! Blev handling av lite fika och sen hem.

Ikväll blev d åter träning och även idag som i tisdags blev det cirkelgym, härligt så härligt att svettas och tömma och även fylla huvudet med massa glädje och ny energi! Nu närmar det sig vägning och jag har nog bestämt mig att jag kommer fortsätta 40 dagar till, skönt att ha ett mål och kunna se framemot det!!

Imorgon är det fredag!! Ser vi fram emot!

Dax att snöa in i mr Greys värld!! Pok

Ovido - Quiz & Flashcards