Alla inlägg den 14 oktober 2015

Av Jacqueline - 14 oktober 2015 20:37

Grå dag hela dagen och en ledig lykke och en febrig Harry, då bakar vi kanelbullar och slutade med 100 st bullar! Tyvärr så går spisen i sönder mitt i allt och värmen försvinner helt....tyvärr tog d en jäkla tid för en plåt och d blev inte mycket färg på dom men goda blev dom!

Imorgon skulle det bli bättre väder och vi ska nog tillomed få sol!!
????????????
Hoppas d då jag behöver verkligen sol o ljus, att man kan vara så känslig mot mörker och grått är helt galet!! Tror jag ska köpa mig ett litet solarium.. Någon som har ett att sälja?? Hojta till såfall!

Ikväll har vi sett på handboll på tvn för emils kusin spelar i Karlskrona if och mötte ikväll Ystad IF som var hans gamla klubb, jäkligt bra match men tyvärr förlorade Karlskrona.

Nu bonde söker fru och sen dyker jag ner i min bok!!
Pok

Ovido - Quiz & Flashcards