Alla inlägg den 18 oktober 2015

Av Jacqueline - 18 oktober 2015 21:17

Veckan rusar iväg och helgen likaså. Tränade 2 ggr förra veckan, fick umgås med fina vänner och bakade kanelbullar med lykke! Fick en fin fredags present av min kära sambo i fredags, någon fotsocka som jag satt med i 60 min och som skall göra så gammalt skinn flagnar av från fötterna!! härligt, jag njöt och nu väntar jag på att skinnet ska trilla av!

Vattkoppor har brutit ut på Harry!! Vår stackars lilla kille!! Började i fredags och idag söndag så ploppar d fortfarande upp.....han har lite feber då och då och är både glad och ledsen, jobbigast är på nätterna!! Hoppas att det går över fort och att han slipper bli allt för dålig!

Hoppas på att det blir lite fint väder i veckan så man kan få lite energi!! Tycker det är så svårt att få saker gjorda när d är grådassigt ute!! Har ju lite projekt inne som skall göras och hoppas att jag kan få allt klart snart!! Vill ha Harrys rum iordning men innan d så måste tjejerna få sina rum klara!! Så dax att låta fantasin flöda!! ?

Ikväll kom mamma och Christer på besök, men dom lämnade sitt släp här och sen åt dom kvällsmat med oss! Blev söndagsstek med potatis, morötter, brysselkål och good sås!! Kanelbullar till kaffet efteråt! Massa bus med barnen!! Dom bara älskar att ha mormor och morfar på besök!!?

Ha en fin kväll! Pok

Ovido - Quiz & Flashcards