Alla inlägg den 23 oktober 2015

Av Jacqueline - 23 oktober 2015 18:28

Då börjar fötterna att flagna och jag är just nu besatt av att pilla bort skinn på mina fötter!!! Men wow vilken skillnad på den fot som tittar fram under den gamla huden!!!
Rätt så läskig bild om man inte tycker om fötter så varning ? för d!!

Igår hade jag nått fram till min mellanvägning på Go Och glad!! Ett väldigt bra resultat som peppar mig till att fortsätta och minska!! Visst finns det dagar som inte går lika bra som andra men d låter jag vara och kommer igen!!

Det var marknad igår oxå och vi var där och kollade läget!! ? lykke hittade såklart massor av saker men köpte bara 3 saker!! Jag köpte inget så förutom munkar

Idag är det så fint väder, tyvärr har hela förmiddagen gått åt till att städa hela huset efter allt byggdamm och oss själva såklart!!
Men efter lunch gick vi ut och gjorde fint på gården, krattade lite på infarten och lykke pimpade vår ljuslykta med fina löv ?

D blev fika i husvagnen ieftermiddags för lykke bestämde!!

Efter en god bit mat så blir d.nu tända ljus och vika tvätt!! Emil ska sätta upp alla gardiner i våra nya fönster!! :-) sen familjemys med lite spel och tv.
Ha en trevlig fredagskväll!!
Pok

Ovido - Quiz & Flashcards