Alla inlägg den 26 oktober 2015

Av Jacqueline - 26 oktober 2015 20:09

Idag första dagen på höstlovet fick vi fin besök av min kusin och barnens nästkusiner från Skurup!! Så kul!! Vi gick ut i det super fina vädret och bestämde efter en promenad att när magarna var hungriga skulle vi gå till Bullen och Bönan till barnens förtjusning!! mums!! En lång och härlig lunch på B&B och sen gick vi hem och lekte ute!! Alltid mysigt att ha er på besök!! Tack för idag! ?



Ikväll blev d veckohandling....så skönt att ha allting hemma för veckans mat!!

Sitter nu oxå o planerar Harrys 1 årsdag och kalas!! Ska baka en del men d kommer nog bli bra ändå!! Håller bara tummarna för att ugnen inte går sönder igen...få skita i varmluften för den är ju sönder!! ? jag ska försöka mig på ett dessertbord med olika saker hade jag tänkt!! Ska bli kul!! Men Sören vilken ångest att vår lilla kille fyller 1 år redan!! ?

Ikväll har jag suttit med tjejerna och pysslat lite och jag lyckades minsann att göra armband av loombands!! Pilligt och Ännu mer pilligt men jodå d blev något tillslut!!


Ovido - Quiz & Flashcards