Alla inlägg den 24 oktober 2015

Av Jacqueline - 24 oktober 2015 23:01

Ligger i lykkes säng nu och har precis läst för henne och nu sover hon gott!!

Har haft fina grannar på middag ikväll, familjen timmermann!! Emil lagade plommonspäckad stek med potatis och sås....mumsigt värre!! tack för ikväll!!

Vi har varit på tippen oxå idag.....lite skit sen fönsternissarna varit hos oss och lite annat!! Skulle nog behöva dyka in i pannrummet igen och slita ut allt skit!! Kasta d vi inte använder och ställa allt på plats!! Har ni oxå sånna fina utrymmen där man samlar saker på hög och som blir rensat ca 1-2 ggr / år??!

Njöt en stund i trädgården med en kopp kaffe ?, solen tittade fram pyttelite och jag såg åt mig den medans lykke lekte!! Försökte där på trädäcket vara lite mindfull och kände min andning i kanske 2-3 min, tyvärr inte varje dag jag gör d men ska attans bli bättre på d då d e så skönt!

Av Jacqueline - 24 oktober 2015 14:16

Idag köpte vi en pumpa som ska bli en gubbe..lykke o Emil tar hand om den!! Vi tänkte köpa en till när tilda kommer hem nästa veckan men då blir d nog ingen gubbe då blir d nog något mönster lr så.....hur ser eller hur ska era pumpor se ut i år?! Ge mig lite idéer på hur min o tildas ska se ut!! ?

Ovido - Quiz & Flashcards